Comel Je Kucing Ni Gayakan Tudung Ikut Selebriti Tempatan!

Comel Je Kucing Ni Gayakan Tudung Ikut Selebriti Tempatan!

Out & About

Fesyen berhijab sekarang memang ada macam – macam gaya kan! Nak dijadikan cerita, kami terjumpa gambar kucing dipakai tudung tiru ala – ala fesyen artis tempatan. Memang comel gilerrr….

Tuan awak ni macam mana boleh nak terfikir buat awak macam tu ek!

Awak pun ni memang jenis baik eh orang pakai kan siap dok posing comel lagi!

Jom kita tengok gambar dan perbandingan Meaow tersebut dengan artis tempatan.

wawaainan tasneemChe TaYUNA

 

Kalau korang rasa ada gaya selebriti lain yang lagi sama boleh tinggalkan komen ok!

 

Share dari: http://sajakongsi.com/comel-je-kucing-ni-gayakan-tudung-ikut-selebriti-tempatan/