Jom Tiru 5 Cara Selebriti Malaysia Ni Pakai Tudung

Jom Tiru 5 Cara Selebriti Malaysia Ni Pakai Tudung

Artis

Shawl dah penuh satu almari lepas tu pantang nampak yang cantik kat Instagram semua nak beli kan. Tapi tak ada idea macam mana nak menggayakan tudung tersebut? Ni kami bagi inspirasi mana lah tahu boleh cuba kat rumah kan. Tengok artis Malaysia ni pakai cantik dan kemas je.

1. Neelofa

 

2. Wawa Zainal 

3. Elfira Loy
 

4. Bella Dally

5. Fatiya Latiff

Kami tahu apa yang ada dalam fikiran anda. Kenapa artis pakai tudung semua cantik tapi bila kita pakai nampak macam makcik-makcik kan? Hehe

Share dari http://sinar.fm/Zon-Interaktif/Gaya-Hidup/Inspirasi/Jom-Tiru-5-Cara-Selebriti-Malaysia-Ni-Pakai-Tudung