SPM 9A, NATASYA QISTY “THE BEAUTY WITH BRAIN”, TERTEKAN?

SPM 9A, NATASYA QISTY “THE BEAUTY WITH BRAIN”, TERTEKAN?

Makeup, Out & About

natasya-4 800

Photo Credit : @natasyaqisty

Baru-baru ni kecoh pasal seorang pelajar cemerlang SPM 2016,adik Natasya Qisty yang memperoleh 9A. WOW! sis salute! Cuma yang sis tak fahamnya.. Kenapa lah ada sekumpulan rakyat Malaysia yang suka sangat being judgemental. Hakak marah betul tau. Apa salahnya kita bagi sokongan dan dorongan dekat adik yang dah harumkan nama ibu bapa, sekolah dan diri dia sendiri. Ini tak, ada yang dok bash sana sini. Entah apa-apa *jelingan maut*

Jom tengok sedutan video dari BERNAMA yang dah viral ni …

Adik Natasya Qisty Mohd Ridzuan daripada Kolej Tunku Kurshiah ini telah menarik minat ramai netizen bukan sahaja kerana keputusan SPM, tapi juga kejelitaan adik Tasya yang memukau ramai pihak dan membuat segelintir wanita mencemburui pakej yang dia ada. Dia juga dikecam netizen gara-gara memakai makeup ke sekolah untuk mengambil keputusan SPM tempoh hari. Apeni! semua benda uolls nak kecam. Ugh

 

Antara kata-kata positif daripada netizen. Jum kita tengok…

dialog tasya qisty 2

qisty stellar achievemnt

 

DAN apa pula kata-kata negatif ? 

BAD

Melayu. Ubah lah sikap menghakimi. Sebaliknya, berilah dan hargailah orang-orang yang dah mengharumkan banyak nama. Okay ?

Namun, hal ini juga menarik minat Menteri Sukan kita memberi sedikit komen..

menteri sukan

 

Menurut sepupunya. oleh sebab terlalu banyak kritikan negatif daripada netizen, adik Natasya Qisty kini tertekan dan membuang semua akaun peribadi sosial medianya.

cousin qisty

Jom kita termenung tengok kecantikan si cantik manis ni. Kalau sis ada business, sis dah ambil Natasya jadi model sis tau. Sis pun geram!qisty 2

Indahnya ciptahan Tuhan :’). Bertudung, pandai bergaya, cantik, bijak pula tu. Sis sebagai rakyat Malaysia tumpang gembira dengan kejayaan Natasya Qisty. Tahniah sekali lagi! Hiraukan apa orang nak kata, fokus pada diri sendiri, kejar kejayaan. Prove them wrong dik. You go girl!

Love, Lily