Tips Untuk Kelihatan Ceria Dan Menarik Aidilfitri Ini Dengan 5 Warna Ini!

Tips Untuk Kelihatan Ceria Dan Menarik Aidilfitri Ini Dengan 5 Warna Ini!

Out & About

Indahnya sungguh di hari raya, ramainya orang bersuka ria. Haaa lagi indah raya awak-awak semua bila menggayakan shawl yang blink-blink shining macam lagu raya terbaru tu.

Macam mana nak raya kamu jadi blink-blink shining? Macam mana untuk kelihatan ceria dan menarik di pagi Aidilfitri? Mudah je. Ohfesyen ada rahsianya!

of_box

The Sparklé Shawl

Kali ini Heeejabbymw telah mengeluarkan koleksi shawl terbaru mereka yang diberi nama The Sparklé Shawl. Haa nama pun dah sparkle apatah lagi kalau kamu menggayakannya nanti di pagi raya. Mesti blink-blink shinining!

 

Ohfesyen nak bagitahu kamu kenapa kamu harus memiliki koleksi terbaru Heeejabbymw The Sparklé Shawl untuk digayakan di hari raya nanti.

The Sparklé Shawl ini direka eksklusif dengan rekaan Shawl Eyelash Finishing. Memang sangat cantik dan kemas. Keistimewaan lain adalah ia didatangkan khas dengan kotak eksklusif, reben yang dicetak khas, kad eksklusif dan tag Heeejab berwarna silver.

of_eksklusif

Material yang digunakan pula ialah heavy chiffon. Memang akan terbentuk dan terletak elok di kepala kamu. Tak adalah nanti pagi raya moody sebab tudung atau shawl yang kamu pakai tak terbentuk elok kan. Nak bergambar pun cantik je. Bukan itu sahaja, sesuai dengan nama The Sparklé Shawl, shawl ini ditambah dengan taburan beads atau manik yang pasti akan membuatkan raya kamu jadi blink-blink shining.

Saiz shawl pula berukuran 180cm x 72 cm. Kamu boleh menggayakan shawl ini mengikut kesukaan dan kesesuaian kamu kerana saiz shawl ini tidak terlalu kecil dan tidak terlalu besar. Orang cakap Just Nice!

of_details

Koleksi The Sparklé Shawl didatangakan dengan 5 warna yang cantik, ceria dan menarik!

Twilight (Kod:SS01)

of_Twilight-02

Sea Breeze (Kod:SS02)

of_Sea-Breeze-02

S’mokes (Kod:SS03)

of_Emerald-S'moke-02

Emerald Lake (Kod:SS04)

of_Emerald-Lake-02

Barbie (Kod:SS05)

of_Barbie-02

Kamu boleh mendapatkan Koleksi The Sparklé Shawl ini dengan harga yang terlajak jimat kerana Heeejabbymw sedang mengadakan promosi Ramadhan Combo bermula 4 Jun 2018 hingga 11 Jun 2018 sahaja. 3 helai shawl berharga RM100 (NP : RM117). Penghantaran pula percuma bagi pembelian RM70(SM) dan RM 190(SS). Pilihan warna akan diberikan secara rawak. Kamu harus mendapatkan koleksi ini kerana stok untuk hari raya ini sangat terhad. Siapa cepat dia dapat!

of_FB123

of_800-X-800

Klik sini untuk mendapatkan koleksi The Sparklé Shaw Instagram Heeejabbymw & Laman Web Tudung2u.

Cepat! Jangan tunggu-tunggu lagi. Dapatkan sebelum kehabisan stok.

Menjelang hari raya yang bakal tiba tak lama lagi kamu pasti ingin mendapatkan pendapatan lebih untuk berbelanja kelengkapan hari raya nanti kan. Heeejabbymw sedang mencari ejen dan dropship. Kamu akan mendapatkan komisen yang tinggi dengan hanya menjual tudung.

Klik sini jika kamu berminat untuk menjadi ejen atau dropship Heeejabbymw – Whatsapp

of_DROPSHIP&-AGENT